Ćwiczenia

Aby odchudzanie było skuteczne, musisz poprawić sprawność fizyczną. Jeśli naprawdę chcesz schudnąć i to raz na zawsze, nie unikaj ruchu. Nawet zwykły marsz w drodze do pracy, czy codzienny spacer po schodach znaczą bardzo dużo dla zdrowia i kondycji Twojego organizmu. Badania wskazują, że ćwiczenia fizyczne są niezmiernie ważne dla zdrowia każdego człowieka, a szczególnie dla kobiet – chronią kości przed osteoporoza, a dzięki silnym mięśniom z wiekiem nie zwiększa się ilość tkanki tłuszczowej w organizmie.

Jeśli chcesz osiągnąć znaczące zmiany w swoim wyglądzie, najlepiej gdy będziesz ćwiczyć minimum 3-5 razy w tygodniu.

Regularna gimnastyka, poza wzmocnieniem efektywności odchudzania, jest też gwarancja dobrej kondycji, właściwej koordynacji ruchów, giętkości ciała i zręczności.

Dzięki naszym radom unikniesz także nudy, która jest największym wrogiem efektywnej pracy nad sobą. Żebyś zatem nie straciła zapału oraz aby zminimalizować ryzyko kontuzji, obok podstawowych ćwiczeń modelujących sylwetkę, znajdziesz także ćwiczenia wzmacniające i poprawiające giętkość ciała, tzw. stretching.

Proponowane przez nas ćwiczenia zawierają zarówno elementy treningu siłowego, jak i aerobowego. To prawda, że przyrost mięśni, który jest rezultatem ćwiczeń siłowych, nie uwolni Cię od nadmiernych kilogramów, tak jak ćwiczenia aerobowe, ale dzięki nim zmniejszysz swoje wymiary i przyspieszysz metabolizm.

Mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, lecz zabierają mniej przestrzeni, i mimo że waga nie musi ulec zmianie, zauważysz, że ubrania zrobią się luźniejsze a Twoje samopoczucie będzie dużo lepsze.